Răspunsuri

2014-06-06T10:32:50+03:00
Colt-alb,La ciresi,Cei trei purcelusi,Alba-ca-Zapada,Amintiri di copilarie,In padurea petrsorului,Vizita,Cele dintai lecturi,Cenusareasa,Croitorasul cel viteaz,Frumoasa din padurea adormita,Frumoasa si bestia,etc.Si altale pe care le-ai citit, fiindca aici sunt doar cateva exemple.

Sunt bune,te ajuta?
zana zorilor
Am citit-o a fost minata!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T10:38:05+03:00


jane eyre

tom sawyer

domnisoara christina

baltagul

neamul soimarestilor

singur pe lume

20000 de leghe sub mari

2 5 2