Strutul este un excelent alergator ,putand atinge viteza V=72 km/h .Calculeaza distanta parcursa de strut care alearga cu aceasta viteza un timp de Δt=30 s. Exprima rezultatul in metri.

2
gata..te-am ajutat
Comentariul a fost şters
cu placere....am facut astfel de exercitii in clasa a6a
esti in clasa a6a?
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T10:29:07+03:00


v=72000m/3600s

v=Δd/Δt

Δd=v*Δt

Δd=72000m/3600s *30s

se simplifica 3600 s cu 30 s

Δd=72000m/1200

Δd=60 m

sper ca te-am ajutat

2014-06-06T10:31:08+03:00
D=v/t

72km=72000m
1h=3600sec

d=72000m/3600sec *30sec
d=7200/1200
d=60m