Răspunsuri

2014-06-06T09:29:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna cumte cheama?
-Andrei, dar pe tine?
-Mihai.
-Vrei sa fim prieteni?Am vazut cat de frumos te porti cu prieteni tai, as vrea si eu sa am un prieten atat de bun.
-Da, desigur.  Am vazut esti generos.
-Sunt foarte bucuros.
-Si eu.
-Vom fi prieteni pentru todeauna?
-Da.  
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T09:47:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Mie teama ca am pierdut foile acelea cine ma poate ajuta?Tu Mihaela ma ajuti tu?
-Nu eu am treaba plec la o petrecere nu am timp de tine si foile tale.
-Te ajut eu !
Ajutandu-ma cu mare drag si cu o privire blanda ,frumosa ii multumesc:
-Nu pot sa cred ca celelalte prietene nu ma ajutat  ,doar tu mai ajutat ca o prietena adevarata multumesc!!!
-Nu-i nimic eu ajut pe oricine asa sunt eu.
-Auzi .nu vrei sa fim prietene si sa ne intanlim des?
-Da desigur mi-ar placea!
-Bine luam legatura in fiecare zi.
Asa sunt cele mai bune prietene.Tine minte o prietena falsa te baga in seama atunci cand are nevoie de tine.Un prieten adevarat nici odata nu te lasa sa nu-ti fie bine
PRIETENIA!!
as merita un multumesc .aM muncit la asta sa fie cea mai frumoasa