Am si eu 3 probleme va rog ajutor:
1.Un nr se micsoreaza cu 30% din el si dupa micsorare se obtine 9,1.Aflati nr.

2.45%din nr total de elevi sunt baieti.Stiind ca sunt 90 de baieti,aflati cati elevi sunt.

3.15% din merele dintr-un cos sunt stricate.Stiind ca sunt 170 de mere nestricate,aflati cate mere sunt in cos.

Răspunsuri

2014-06-06T08:47:28+03:00
-9+11-5-(31+37+4)
-9+11-5-72=2-5-72=-75
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T08:47:47+03:00
-20-5-{31+[-47-(-10)]+4}
15-[(-37)+4]
15-33
=  -18
1 5 1