Identificati subiectele din enunturile de la jos si aratati prin ce parte de vorbire se exprima: Cine vine pe alee? Nimeni n-a lipsit de la aniversarea bunicii.
De bagat de seama este usor.
Un nu stiu ce il artage la ea.
A taia frunza la caine este inacceptabil.
Baiatul care mi-a facut fotografii este varu meu.


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T23:05:15+03:00
1. cine - pronume interogativ
2. nimeni - pronume negativ
3. de bagat - ???
4.
5. a taia - verb la infinitiv
6. baiatul - substantiv
si prin ce parte de vrobire se exprima
am scris langa, pronume substantiv ...
ok mersiii
Cu placere
la propozitia 3 subiectul era "de bagat de seama" -locotiune verbala. la propozitia 4 subiectul era "un nu stiu ce" -locotiune substantivala. iar la propozitia 6 subiectul era "a taia frunza la caini" - locotiune verbala :)
2014-06-05T23:14:39+03:00
1. cine - pronume interogativ
2. nimeni - pronume negativ
3. de bagat - ???
4.jmeker - mafiot!
5. a taia - verb la infinitiv
6. baiatul - substantiv

2 5 2