Harry Potter- J.K. Rowling
"Coliba unchiului Tom", "Singur pe lume", "Aventurile lui Huckleberry Finn", "David Copperfield", "Oliver Twist", "Aventurile lui Tom Sawyer"

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T16:14:04+02:00
Amintiri din copilărie -Ion Creangă, Budulea taichii -Ioan Slavici Călătoriile lui Gulliver -Jonathan Swift  Cuore -Edmondo de Amicis  Oscar si Tanti Roz -Eric-Emmanuel Schmitt Poezii -George Cosbuc Poezii -Mihai Eminescu Poezii -Tudor Arghezi Print si cersetor -Mark Twain Uliţa copilăriei -Ionel Teodoreanu Popa Tanda -Ioan Savici Legendele Olimpului -Alexandru Mitru
 
1 5 1
2014-02-04T16:15:50+02:00
Ion Creanga - Amintiri din copilarie . 
Jack London - Colt Alb .
Aventurile lui Huckleberry - Mark Twain 
Basmele romanilor- Petre Ispirescu
Print si cersetor - Mark Twain