Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T16:16:26+02:00
Viata de elev
viata de elev este foarte frumoasa.Ea este ca si un tablou care ne incanta cu frumusetea si naturaletea lui.Parintii ne spun ca  sa invatam deoarece fara invatatura nu vei deveni cineva in viata,care este foarte adevarat.De fiecare data o sa ne aducem aminte se VIATA DE ELEV.

9 3 9
2014-02-04T20:48:58+02:00
Vine un nou elev la scoala ,se cunoaste cu colegii ,se imprieteneste si ramin prieteni ...
3 3 3