Răspunsuri

2014-02-04T15:52:49+02:00
Soarele este de 330.330 ori mai greu decat Pamantul :D .
de fapt Soarele are MASA mai mare de aprox 330.000 ori decat Pamantul (sper sa fie buna cifra data de voi mai sus nu am stat sa o verific) dar Soarele si Pamantul se atrag cu aceeasi forta gravitationala unul pe celalalt si cum notiunea de greutate a unui corp are sens numai daca este aflat in campul gravitational al altui corp, greutatea fiind forta cu care primul corp este atras de al doilea rezulta ca Soarele si Pamantul au aceeasi greutate unul in campul gravitational al celuilalt.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T15:54:39+02:00
Soarele este de 332 946 mai greu decat Terra.
2 4 2