Pentru ca un calculator sa functioneze cum il vezi tu ca functioneaza ar trebuii sa putem codifica informatia intr-un fel. Astfel ca niste oameni de stiinta s-au gandit ca pot codifica cu ajutorul curentului electric. Curentul electric care trece prin calculator face salturi intre 2 limite de tensiuni - una mare care calculatorul o codifica cu 1 si una joasa care calculatorul o codifica cu 0. Deci orice informatie scriem noi pe un calculator se transforma in sistemul binar cu 0 si 1.
Care la randul ei se transforma in cele 2 nivele de electricitate ca toate componentele sa comunice intre ele. O explicatie buna este mult mai complexa si imposibil de postat aici pentru a fi inteleasa.

Răspunsuri

2014-02-04T15:47:02+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T16:05:56+02:00
Acestea folosesc la informatica , calculatoarele de buzunar calculand mai intai in sistem binar iar mai apoi il transforma in cel zecimal. Deci el ajuta la INFORMATICA, la un capitol de matematica.
1 5 1