Hei , vreau sa-mi recomandati niste carti cu adolescenti ce se indragostesc si se cearta si se despart ..si tralalla despre relatie si dragoste si tralalala , trebuie sa-i fac cadou prietenei mele o asemenea carte , urgent , aniversarea este poimaine !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T21:28:04+03:00
Pai...Este o carte de dragoste intr-o fata si un vampir ! Ea se numeste Amurg sau poti viziona pe net filmul... este in patre parti : Twilight..(1,2,3,4) Sper ca te-am ajutat ! 
Am uitat sa precizez fara Twilight / Tvd ... le-am citit si vazut !
Sarutul ispitei - Sanda Brown !
2014-06-05T21:31:54+03:00
Eu ti'ati recomanda adela de garabet ibraileanu... e veche , e despre dragoste .. am citit'o si e  super ..  finalul e putin trist .. sau cartea francine rivers -rascumparata prin iubire .. e superr si asta ... merita citita ..