Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T21:16:00+03:00
Present continuas este folosit pentru a exprima o actiune care se desfasoara in momentul vorbirii
Past simple este folosit pentru a exprima o actiune trecuta,incheiata intr-un moment din trecut
Folosim "present simple" cand este vorba despre o actiune care se intampla regulat,in timp ce "persent continues" il folosim ca sa marcam o actiune care se intampla chiar acum.
2014-06-05T21:18:21+03:00
PrezenTul simplu il folosesti pentru a exprima actiuni pe care le faci in mod regulat in fiecare zi,an,saptamana etc....Prezentul continu spre deosebire de p. simplu,el se foloseste atunci cand vrei sa exprimi o actiune pe care o faci in momentul vorbiri(adica chiar in acel moiment) ca de ex: I am eating now -->Eu mananc acum..iar P simplu :I eat everyday.->Eu mananc in fiecare zii :) Sper ca ti-am  fost de folos :)
Scuza_mi greselile sunt pe telefon si tastatura nu e tocmai confortabila :)