Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T20:50:39+03:00
Atribut pronominal= pronume personal, pers., nr.,   gen (unde e cazul), cazul, forma                                     (accentuata sau neaccentuata)

⇒ ei= atribut pron./pron. pers., pers. a III-a, nr sg, gen F, caz D, forma accentuata

     Spor la teme si la teste!
2 5 2
2014-06-05T20:50:51+03:00
Ei-atribut pronominal posesiv, exprimat prin pronume personal posesiv, persoana a III-a,
 numar singular, caz genitiv, forma accentuata


Dar nu e pronume personal
Cazul Genitiv, nu are forma
Doar cazul Acuzativ si Dativ
stiu ca pronumele posesiv inlocuieste atat numele obiectului posedat, cat si numele posesorului
multumesc mult