Determinati cel mai mic numar natural care impartit pe rand la 14,21 si 35 da de fiecare data rastul 6 si caturi nenule.

Va rog urgent vreau raspunsul la acesta problema

2
VREAU FOARTE REPEDE REZOLVAREA , VA ROG :*

Răspunsuri

2014-06-05T20:13:24+03:00

foloseste teorema impattirii cu rest
As vrea si rezolvarea , ca nu stiu deloc. :((
Cine imi face rezolvarea il marcez ca cel mai bun , VA ROOG
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T20:20:36+03:00
Poti folosi teorema impartiri
PE LA CE ORA?
ATAT NU TE MAI INTREB NIMIC
NOAPTE BUNA SI SUCCES LA SCOALA
PA!
buna