Gaseste cuvinte asemanatoare pentru:
Caldare,peisajul,posomori,planuri.


(Pun 2 intrebari de-o data fiindca nu mai am puncte):
Gaseste cuvinte cu sens opus pentru oftand si se posomori.

Mersiii !

2
caldare-galeata
peisajul-privelistea
posomori-deprima
plan-schita

oftand-zambind
posomori-inveselii
Caldare-Galeata
Peisajul-Landsaft
Posomori-Mahni,intrista
Plan-Desen
Oftand-Zambind
Posomari-Inveseli

Răspunsuri

2014-02-04T15:30:37+02:00
Caldare-galeata
peisajul-panorama
posomori-intrista
planuri-domenii sau suprafata programe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T15:51:19+02:00
Caldare = galeata
Peisaj = priveliste
Posomori = incrunta
Plan = idee sau schita ( depinde de contex )

Oftand - A fi fericit
Se posomori - Se inveseli

Sper ca este bine :D . Un dictionar ar fi mai bun :* .
1 5 1