Traduce urmatoarele propozitii in franceza : 1Clasa noastra este frumoasa.
2Rochia sa este alba.
3Directorul vostru este sever.
4Florile mele sunt albastre.
5Casa noastra este mare si frumoasa.
6Colega ta este politicoasa.
7Colegul nostru este obraznic.
8Ghiozdanul meu este verde.
9Bluza mea este alba.
10Cainele lor este negru.
11Creioanele mele sunt galbene.
12Scoala noastra este importanta.
Va rog sa-mi da-ti raspunsul cat mai repede si va rog sa fie corect.

2
1 Notre classe est belle.
2 La robe était blanche.
3 Votre capital est sévère.
4 Mes fleurs sont bleues.
5 Notre maison est grande et belle.
6 Votre collègue est poli.
7 Notre collègue est méchant.
8 mon cartable vert.
9 Ma chemise est blanche.
10 Leur chien est noir.
11 Mes crayons sont de couleur jaune.
12 Notre école est important.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T19:50:20+03:00
1 Notre classe est belle.
 2 La robe était blanche.
 3 Votre capital est sévère. 
4 Mes fleurs sont bleues.
 5 Notre maison est grande et belle.
 6 Votre collègue est poli.
 7 Notre collègue est méchant.
 8 mon cartable vert.
 9 Ma chemise est blanche. 
10 Leur chien est noir. 
11 Mes crayons sont de couleur jaune.
 12 Notre école est important.
2014-06-05T20:53:26+03:00
Notre classe est belle.
La robe était blanche.
Votre capital est sévère.
Mon 4Florile sont bleus.
Notre 5Casa grande et belle.
Votre poli 6Colega.
Notre 7Colegul vilain.
Mon vert 8Ghiozdanul.
Mon blanc 9Bluza.
Leur noir 10Cainele.
Mes 11Creioanele sont jaunes.
Notre 12Scoala importante.