Articolul hotarat: baiatul ( l) baiatului( lui ) baietii ( i) baietilor ( lor )
Articolul nehotarat: un baiat( un ) unui baiat ( unui ) niste baieti (niste) unor baieti ( unor )
Sper ca ti-am fost de ajutor
ms
npc :D

Răspunsuri

2014-06-05T19:47:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Articolul hotarat : -l; -a; -i; -le; -lui; -ei; -lor

articolul nehotarat: un; unui; o; unei; niste; unor

articolul posesiv: al; a; ai; ale; alor

articolul demonstrativ: cel; celui; cea; celei; cei; cele; celor

articolul este o parte de vorbire care determina alta parte de vorbire si marcheaza diverse functii gramaticale si stilistice ale acesteia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T19:48:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Articolul
Partea de vorbire care insoteste de,obicei,substantivul,indicand in ce masura obiectul denumit de acesta este cunoscut vorbitorilor,se numeste articol.
Articolul poate fi de 2 feluri:
Hotarat
Masculin:lupul,lupului,lupii,lupilor
Feminin:floarea,florii,florile,florilor
Neutru:tabloul,tabloului,tablourile,tablourilor

Nehotarat
Masculin:un lup,unui lup,niste lupi,unor lupi
Feminin:o floare,unei flori,niste flori,unor flori
Neutru:un tablou,unui tablou,niste tablouri,unor tablouri
Sper ca te-am putut ajuta!