Răspunsuri

2014-02-04T14:53:49+02:00


Pentru primul caz 9998+2 = 10000 Suma cifrelor este 1.
Pentru al 2-lea caz 9997+2 = 9999 suma cifrelor este 36. 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T15:04:43+02:00
Daca nr este 9988 suma cifrelor sale este 34 iar suma cifrelor lui 9988+2 este 27
Daca nr este 7999 atunci 7999+ 2 este 8001 iar suma cifrelor este  9 

Cred ca se refera la suma cifrelor maxima si minima a numarului care respecta conditia adunat cu 2
Scuze pentru maxim se ia nr 9997 +2 = 9999 iar suma cifrelor este 36