va rog!ajutati-ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

intr-un magazin era sfoara la pretul de 2000 lei metrul.Aducandu-se sfoara de acelasi fel ,in valoare de 480000 lei,intregul metraj a devenit de patru ori mai mare decat inainte.Cati metri de sfoara au fost la inceput in magazin ?

2

Răspunsuri

2014-06-05T19:15:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T19:15:44+03:00
480000:2000=240m sfoara au fost adusi
x+240=x*4
cu x am notat nr. de metri de sfoara care existau deja
x*4=x*240
4x-x=240
3x=240
x=240:3
x=80
verificare
80+240=80*4
320=320
vreau rezolvarea de clasa a3a
acum e bine?
d.ms
cu placere!