Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T18:52:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 a bate toba, a răspândi,  a buciuma...sper ca te-am ajutat

sper ca te-am ajutsi sper ca e un raspuns bun
2014-06-05T18:53:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A trambita- a canta, a suna din trambita, a buciuma.
1 5 1