Buna vreau sa ma ajutati la urmatoarea problema daca se poate.
Pentru a se prepara 1 litru de sirop,se pun 30 centilitri de sirop concentrat si restul apa.
Ce cantitate de sirop concentrat si ce cantitate de apa se va folosi pentru a prepara 5 litri de sirop?
Va rog ajutati-ma daca se poate si cu intrebari.

2
1)cata apa se pune la un litru de sirop? 100-30=70cl 2)cata apa se pune la 5 litri de sirop? 70*5=350 cl=3.5 litri 3) cat siop concentrat se pune la 5 litri de sirop?
30*5=150cl=1.5 ltri
30*5=150cl=1.5 ltri
30*5=150cl=1.5 ltri

Răspunsuri

2014-06-05T17:58:44+03:00
70cl=7l 30l=3l (7+3)*5=50l 35l sirop si 15l apa

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T18:00:20+03:00

30cl+ x=100cl⇒x=70 cl apa
30 cl sirop conc ..................70cl apa.....................................100 cl sirop
y cl sirop conc .................z cl apa......................................500 cl sirop

y=30*500/100=150 cl sirop concentrat
z=500*70/100=350 cl apa