Răspunsuri

2014-06-05T17:58:03+03:00
Mamiferele sunt o clasă de animale vertebrate, care nasc pui vii și îi hrănesc cu lapte. Mamiferele sunt cele mai dezvoltate și adaptabile vertebrate, fiind animale homeoterme, care trăiesc în toate mediile de viață. Există peste 5 800 specii de mamifere.Corpul lor este acoperit cu păr, blană, țepi sau plăci, dau naștere la pui vii și îi hrănesc cu laptele produs de mamele, sunt animale homeoterme, avânt o temperatură medie a corpului de 36-38 de grade Celsius, au glande mamare sub piele, inima este cvadricamerală, cu două atrii și două ventricule, dentiția este alcătuită din dinți specializați (canini, molari, ) și prezintă 3 osișoare ale urechii medii: ciocănaș, nicovală și scăriță.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T17:59:58+03:00
Adaptari la mamifere
-au corp acoperit de par
-nasc pui si ii hranesc cu lapte
-tegumentul are productiuni cornoase(gheare ,unghii,copite,coarne)si glandulare(glande ---sudoripare,sebacee,mamare)
-scheletul e format din scheletul capului,scheletul trunchiului si scheletul membrelor
-muschii se diferentiaza cu evolutia
-organele de simt se specializeaza cu evolutia
-inmultirea la mamifere poate fi OVIPARA prin oua ( ex ornitorinc si Echidna)ce fac parte din clasa Monoterme ,VIVIPARA prin nastere-Subclasa Placentare si Marsupiale si OVOVIVIPARA daca fac oua pe care le clocesc in uter si cand ies puii dau impresia ca nasc (ex vipera)
1 5 1