Răspunsuri

2014-06-05T17:27:55+03:00
Secretul multumiri
Cronicile din narniaCismigiu and comp

Vol. 1 Harry Potter si Piatra Filozofala
Vol. 2 Harry Potter si Camera Secretelor
Vol. 3 Harry Potter si Prizonierul din Azkaban
Vol. 4 Harry Potter si Pocalul de Foc
Vol. 5 Harry Potter si Ordinul Phoenix
Vol. 6 Harry Potter si Printul Semi-Pur
Vol. 7 Harry Potter si Amuletele Mortii

Vol. 1 Amurg
Vol. 2 Luna Noua
Vol. 3 Eclipsa
Vol. 4 Zori de Zi

Singur pe lume
Ocolul pamantului in 60 de zile.



Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T17:36:42+03:00
- Hagi-Tudose de Barbu Delavrancea
- Morcoveata de Jules Renard
- Minunata calatorie a lui Nils Holgerson de Selma Lagerlöf ( este foarte frumos romanul :) )
Morometii de Marin Preda
Palatul de clestar de Barbu Delavrancea
 Nu sunt sigura daca sunt de circa 300-400 de pagini, dar sunt cu totul si cu totul deosebite.
1 5 1