Răspunsuri

2014-02-04T13:43:06+02:00
62abc = 10000*6+1000*2+100a+10b+c
6abc2 = 10000*6+1000a+100b+10c+2
2abc6 = 10000*2+1000a+100b+10c+6
abc62 = 10000a+1000b+100c+106+2

Deoarece 62abc + 6abc2 + 2abc6 + abc62 = 235119. Apoi mai inlocuiesti primele relatii cu cele de aici. Spor.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T13:46:46+02:00
62abc + 6abc2 + 2abc6 + abc62 = 235119
(62000+100a+10b+c) + (60002+1000a+100b+10c) + (20006+1000a+100b+10c) + (10000a+1000b+100c+62) = 235119
(62000+60002+20006+62) + (100+1000+1000+10000)a + (10+100+100+1000)b + (1+10+10+100)c = 235119
142070 + 12100a + 1210b + 121c = 235119
121 ( 100a + 10b + c ) = 93049
100a + 10b + c = 769
abc = 769