Răspunsuri

2014-02-04T13:31:14+02:00
A bate apa-n piua- a munci fara folos
a bate din palme- a face ceva rapid
a bate din picior- a face nazuri
a bate pe cineva la un joc- a invinge
a bate pe cineva- a lovi
a bate la usa- a ciocani
a bate la cap- e sacai pe cineva

19 3 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T13:44:22+02:00
1) Aceasta femeie isi bate copii. (principalul sens al cuvantului)
2) M-a batut la cap pana i-am dat ce si-a dorit. (cu sensul de a insista, de a ma stresa)
3) Bate campii toata ziua si nu rezolva nimic. (se pliba fara rost)
4) Si-a batut joc de el. (a face glume proaste, a face misto)
5) Cand a venit vorba de munca, a batut in retragere. (a renuntat)
6) Mi-am batut capul cu aceasta problema si tot nu am rezolvat-o. (a te preocupa intens de ceva, a te stresa)
 Si inca cateva expresii cu care ai putea tu sa faci propozitii: 
a fi batut in cap (a fi prost), a batea soarele, a bate la ochi (a observa ceva), a bate grindina
22 4 22
Am batut din palme; Am batut pe cineva; Am batut campii . etc