Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T13:16:40+02:00
In textul tau verbul "a purta" e la diateza reflexiva.

La diateza activa: El poatra o haina frumoasa.
Diateza pasiva: Haina este purtata de acela.
2 5 2
2014-02-04T13:17:25+02:00
Se poarta- verb la diateza reflexiva. 
Cum astazi nicaieri nu mai poarta, - diateza activa
Cum astazi nicaieri ni mai sunt purtate de tineri.- diateza pasiva.
1 5 1