Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-05T16:34:46+03:00
1.I_____I+45
2.I_____I
3.I_____I_____I

Suma este 325 .
325-45=280
280:4=70 ( a doua lada )
70+45=115 ( prima lada )
70x2=140 ( a treia lada )

Verificare : 115+70+140=325
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T16:37:53+03:00
A+b+c=325
a=45+b
c=2xb
45+b+b+2b=325
4b=325-45
4b=280
b=280:4=70
a=45+70=115
c=2x70=140
SPer ca te ajuta :* 
1 5 1