clasa a 3-a
in 10 secunde lupul face 4 salturi,scutita rosie 15 pasi,iar un salt al lupului face cat 6 pasi ai scufitei.
daca scufita pleaca spre casa bunicii cu un minut inaintea lupului,sa se afle dupa cate secunde o ajunge lupul din urma.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T16:31:17+03:00
Transformam saltul lupului in pasi ai scufitei.
4 x 6 = 24 pasi in 10 secunde face lupu    24 x 6 = 144 pasi/minut
           15 pasi in 10 secunde face scufita 15 x 6 = 90 pasi/minut
Diferenta dintre pasi /secunda dintre lup si scufita este de :
24 - 15 = 9 pasi/10 secunde
Deci Scufita pleaca inaintea lupului cu 1 min adica o sa aibe 90 de pasi in fata lupului => ca lupu o v-a ajunge pe scufita in doar 90/9 =10 x 10 sec=100 secunde.


2 5 2
2014-06-05T16:36:02+03:00
4*6=24
Lupul face 24 pasi in 10 secunde.
1 minut=60 secunde
15*6=90 pasi
Scufita face 90 pasi in 1 minut
24*6=144
Lupul face 144 pasi in 1 minut in timp ce scufita a facut deja inca 90 pasi
90*2=180 pasi.
Dupa 30 secunde lupul face 72 pasi in timp ce scufita mai face 45 pasi
180+45=225
144+72=216
Dupa 20 secunde:
24*2=48 pasi face lupul
15*2=30 pasi face scufita rosie
225+30=255
216+48=264
Lupul o ajunge din urma pe scufita rosie dupa 2 minute si 50 de secunde.
1 5 1