La o florarie sau adus 435 de trandafiri albi si rosii.trandafiri rosii sunt cu 24 mai multi decat jumatate din nr trandafirilor albi.cati trandafiri sau adus de fiecare culoare

2
|___|___|=ta
|___|+24=tr
ta+tr=435
435-24=411
411:3=137
137+24=161tr
ta=137x2=274

Răspunsuri

2014-06-05T16:19:30+03:00
|___|___|=ta
|___|+24=tr
ta+tr=435
435-24=411
411:3=137
137+24=161tr
ta=137x2=274
x->t rosii
x->t rosii
y->t albi
x+y=435
x=y/2+24
y/2+24+y=435 <- amplificam cu 2 terminii cu 1 la numitor
y+42+2y=870
3y=870-48=822
y=822:3=274
x+274=435
x=435-274
x=161
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T16:26:09+03:00
+24 a|--|-| } 435-24=411 (3 seg egale) }435 411:3=137 (un seg) r|--|--| } 137+24=166 (a) 137×2=274 (r) Sper ca ți-am fost de ajutor!!!! :) ;):*
2 5 2