Răspunsuri

2013-12-12T17:01:54+02:00
  a+b  =  480                   a=   4xb       si    inlocuiesti   in   ecuatie
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-12T17:21:26+02:00
A+b=480
a= 4xb
4b + b= 480
5b=480
b=480:5
b= 96
a= 96x4
a=384
384+96=480
Comentariul a fost şters
Am facut-o ecuatie. Merge si cu segmente dar e mai simplu asa. :D
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Pai da. De exemplu atunci cand nu stiam cum se face o problema cu ecuatii segmentele ma salvau. Si acum cand sunt derutata la ecuatie o fac cu segmente, dar aici nu am cum sa pun segmente. :))