Sa se determine punctele cu abscisa 3 care sunt coliniare cu punctele A(4;1) si B(-1;5)

2
Este vorba de un singur punct nu mai multe :)
In clasa a XI-a se fac determinanti.Cu ajutorul acestora putem afla punctul cerut de tine.

Răspunsuri

2014-02-04T12:32:11+02:00
Daca iei unitatea de masura la fel iti va iesi si desenul corect eu am luat unitatea de masura mai mica in sus (nu mai aveam loc ) dar daca o iei la fel de mare cu cea de pe abscisa totul va fi ok
Sper ca te-am ajutat :)
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T12:43:18+02:00
| 4  1  1 |
|-1  5  1 |  = 0
| 3  X  1 |

20-X+3-15-4X+1=0
9=5X
X=9/5    ⇒   C(3;9/5)
2 5 2