Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-05T15:10:56+03:00
A+b+c+d=67

9+15+11+12=47
67-47=20
20:4=5 ( numarul care se scade )

a=9+5
a=14

b=15+5
b=20

c=11+5
c=16

d=12+5
d=17

Verificare : 14+20+16+17=67
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T15:16:56+03:00
A+b+c+d=67
a-x=9   => a=x+9
b-x=15 => b=x+15
c-x=11 => c=x+11
d-x=12 => d=x+12
x+9+x+15+x+11+x+12=67
4x+47=67
4x=67-47=20
x=20/4
x=5
a=5+9=14
b=5+15=20
c=5+11=16
d=5+12=17
15+20+16+17=67
1 5 1