Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T15:01:31+03:00
A. 24 l + 2200ml + 1,23dal= ? l
2200 ml =2.2 l
1.23dal=12.3 l
   24 l + 2.2 l + 12.3 l = 38.5 l (litri)

b.12300 cl + 234 ml + 100dl= ? l
12300 cl =123 l
234 ml =0.234 l
100dl=10 l
    123 l + 0.234 l + 10 l = 133.234 l (litri)


1 5 1
2014-06-05T15:05:01+03:00
24 L - 24 L
2200 ml - 2.2 L
1.23 dal -12.3 L
suma este de 24+2.2+12.3=24+14.5= 38.5


12300 cl + 2340 cl +1000 cl = 12300+3340=15640 cl = 156.40 L