Scuzati-ma ca va deranjez din nou :( ... dar va roog din suflet sa ma ajutati si cu tema la romana :( Ofer 16 puncte <33 :*** Uitati cerinta

1.Continuati poemul inceput mai jos si subliniati atributele care sunt epitete.

Daca as fi o pasare albastra....


Sa fie de sase randuri va rooog :( Am nevoie urgenta..<33 Multumesc mult :*** Sper sa va ajutati...

2

Răspunsuri

2014-06-05T15:04:55+03:00
Daca as fi o pasare albastra as zbura peste tot in lumea larga si neteda ...as zbura cat vat cu ochii in lumea asta mare.
Asta ii exemplu. restul complectezi tu 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T15:08:13+03:00
Daca as fi o pasare albastra 
Peste mari si tari as calatorii
Mi-as flutura penele in briza marii,
Cu pescarusii as vorbi,
Iar toate gandurile bune
In mintea mea ar fii . 
2 5 2