Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T14:42:44+03:00
Te referi la supra sau la impartit?

supra
a pai aducem la numitorul comun care este 4 in paranteze deci 1supra 2 il amplifici cu 2 si da asa 1/2+5/2+3/2+(1/4+5/4+2/4) apoi facem adunarea din paranteza care face 8/4 deci relatia acuma este 1/2+5/2+3/2+8/4 iar aducem la numitoriul comun care este 4 amplificam cu 2 peste tot inafara de 8/4 si relatia sa transformat in 2/4+10/4+6/4+8/4 care este egal cu 26/4 scuze ca a durat atata dar mi-a fost greu sa pun toate semnele si m-am garabit sper sa iti fie de ajutor :*
mersi mult!
2014-06-05T14:53:36+03:00
1/2+5/2+3/2+1/4+5/4+1/2=(1/2+5/2+3/2+1/2)+(1/4+5/4)=(1+5+3+1)/2+(1+5)/4
=10/2+6/4=10/2+3/2=13/2=6.5