Ofer 15 puncte celui care ma ajuta cu urmatorul exercitiu:

1.Completati pe fisa de evaluare spatiile punctate cu raspunsul corect.

a) Un vas in forma de cub are muchia de 4 cm . Volumul vasului este egal cu.....litri
b) Daca 15 m de stofa costa 45 lei, atunci 7 metri din acceasi stofa costa....lei

Multumesc :***

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T14:34:12+03:00
V=4^3
v=4*4*4
volum64 cm cubi=0.064 litri

==================
15 m.............45
7m...............x

x=7*45/15
x=21 lei
2014-06-05T14:43:20+03:00
A)volumul unui cub este latura la a treia
v=4x4x4=16x4=64 cm cubi
intr-un metru cub is 100x100x100 cm cubi =1000 litri
                             1 000 000 cm cubi = 1000 litri  => ca intr-un centimetru cub intra
1 000 000 /1000 =1000 cm cubi ocupa 1l
64/1000=0.0064 litri
b) 15m = 45 lei
     7m= ?
45/15-3 lei/ metru de stofa
3 x 7 =21 lei costa 7 metri de stofa