Răspunsuri

2014-06-05T14:06:24+03:00
I--------------------------------
i---------------------------------i
i----------------------------------i sunt egale suma lor este  960 
960/3=320
320*5=1600
1600-320=1280
1280*2=2560
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-05T14:21:38+03:00
A.I____I____I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I

Suma este 960 si avem 8 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte egala .
960:8=120 ( numarul b )
120x5=600 ( numarul a )
120x2=240 ( numarul c )

Verificare : 600+120+240=960

2 4 2