Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T13:58:47+03:00
2014-06-05T14:01:38+03:00
Volumul cuboidului=Lungimea·latimea·inaltimea                                                                  0.7 m=70 cm                                                                                                          5 dm=50 cm                                                                                                                    20·70·50=70000metri cub.                                                                                              1 dm cub=1 litru  70000mcub=70000000dm cub  adica 70000000litri