ANDREEA ARE o bagnota de 50 lei 3 bagnote de 10 lei ,2bagnote de 50 de bani 3 monede de 10 bani si 4monede de 5 bani .a) .calculati ce suma are andreea ? b)daca mama ii mai da 132lei ??

2

Răspunsuri

2014-06-05T12:50:42+03:00
50+30+1+0,3+0,2=81,5 (banii ei)
81,5+132= 213, 5 (banii ei dupa ce ii da si mama ei 132 lei)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T12:50:52+03:00


1) Ce suma de bani are Andreea?

50+(3ori10)+(2ori50)+(3ori10)+(4ori5)=............calculezi tu.

2) si rezultatul il aduni cu 132.

Sper ca ti-am fost de ajutor!