Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T11:39:21+03:00
De la 18:40 -> 19 sunt 20 de minute

O sapt are 7 zile. Deci 20x7=140 minute=2 ore si 20 min

Intr-o luna cu 31 de zile se uita 20x31=620 minute =10 ore si 20 min

6 4 6
2014-06-05T11:40:25+03:00
O saptamana are 7 zile.
El e uita 20 min / zi
20 x 7 =140 min => ca Petru se uita 2 ore 20 min / saptamana
20 x 31 = 620 min => ca Petru se uita 10 ore 20 min / luna
2 3 2