Postarea de linkuri este strict interzisa, sa raspunda doar cei care stiu domeniul fizii, al electricitatii :D
Postarea de linkuri este strict interzisa, sa raspunda doar cei care stiu domeniul fizii, al electricitatii :D
Postarea de linkuri este strict interzisa, sa raspunda doar cei care stiu domeniul fizii, al electricitatii :D
Postarea de linkuri este strict interzisa, sa raspunda doar cei care stiu domeniul fizii, al electricitatii :D
Postarea de linkuri este strict interzisa, sa raspunda doar cei care stiu domeniul fizii, al electricitatii :D

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T13:33:40+03:00
Cele 2 rezistoare sun legate in serie Rs=1+1=2, si toate 3 in paralel
1/R=1/2+1+1/2⇒R=0.5 ohmi
I=E/(R+r)= 4.5/1=4.5 A
U=RI=0.5*4.5=2.25 V

1 5 1
2014-06-05T13:42:29+03:00