Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T10:34:32+03:00
Pune toate testele tale ,fisele pe care atri lucrat si fa diferite compuneri despre :vacanta,familia ta, craciun.....etc sau pune niste poezi scurte in engleza facute de tine
daca nu stii sa faci poezi poti lua de pe net dar mai schimbi si tu unele cuvinte si ordinea lor bafta!!!
Eu de fapt, nu fac engleză și luam ceva de pe net. Dar nu știu ce. Profa mea nu ne predă .
atuci faci numai compuneri si poezi
si eu am avut o profa asemanatoare
idee: familia mea !!! e cel mai usor si are cuvinte simple!!!! succes!
2014-06-05T10:37:33+03:00
Buna!Scrie despre cat de mult iti place engleza si poti desena diferite desene...Cu Anglia.
Daca vrei poti sa iei toate foile din portofoliu sa le prezinti..Sau sa le tii un discurs despre cat de importanta este limba engleza.
2 4 2