O carte are 250 pag. Un elev citeste in prima zi 20% din nr. paginilor , a 2 zi 60% din rest iar a treia zi paginile ramase. Cate padini i`au ramas pentru a treia zi?Cat la %reprezinta pag. citite a 3 zi din nr total de pagini

2

Răspunsuri

2014-06-05T10:30:34+03:00
250/100=2.5 pagini reprezinta 1%
2.5 x 20 =50 pagini in prima zi
250-50=200 pagini ramase de citit
200/100=2 pagini ramase reprezinta 1%
2 x 60 =120 pagini citite a 2-a zi
250-50-120=80 pagini ramase pentru a 3-a zi
80/2.5=32% reprezinta paginile ramase pentru a 3-a zi
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T10:38:22+03:00
Prima zi:

250-250*20/100=
250-5000/100=
250-50=200

(a citit 50 de pagini i-ar rams pt a doua zi 200)

2 zi:

200-200*60/100=
200-12000/100=
200-120=80

(a citit 120 de pagini si i-au ramas pt a treia zi 80 de pagini de citit)

Pt a afla cat la suta reprez nr de pag citite in a treia zi putem fac regula de 3 simpla

250 pagini..................100%
80 pagini....................x%

x=80*100/250
x=8000/250
x=32 % reprez pag citite in a treia zi din total

1 5 1