Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T09:37:22+03:00
365+365+365+366=    1461  cu placere!
1461 de zile
poti sa-l pui ca cel mai bun?please
Merci!
pai chiar e cel mai bun
2014-06-05T09:37:23+03:00
(2005 +2006 +2007 +2008)x366
Asa cred ca se face
in 2008 februarie a avut 29 de zile. Deci aii gresit
da, dar 2005 a avut 365 de zile. si la fel si 2006, 2007. Daca vrei meaparat cu inmultire poti face (2005 +2006 +2007 +2008)x365 +1
Corect Ctinamaria31