Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T09:24:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+y=56
y+z=88
x+z=80

2x+2y+2z=56+80+88
2(x+y+z)=224
x+y+z=112

z=112-56
z=56

x=112-88
x=24

y=112-80
y=32
15 4 15
Asta le stie pe toate *_*
sunt defapt fata :))
Mersi mult :*
n-ai pentru ce ;)
2014-06-05T09:26:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+y=56

y+z=88=>y=88-z
x+z=80=> x=80-z

80-z+88-z=56
168-2z=56
168-56=2z
112=2z
z=112:2
z=56

y=88-56
y=32

x=80-56
x=24
4 3 4