Bună!

Am nevoie de o compunere în care să descriu un câine folosind cuvintele/sintagmele:capul mic şi conic,păr abundent şi mătăsos,temperament ager şi îndrăzneţ,fire curioasă.Trebuie să aibă 10 rânduri :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-05T09:10:37+03:00
Catelusul meu

am un catelus de culoare alb cu negru si este cel mai bun prieten al meu.ma asteapta in fiecare zi de la scoala la usa. capul mic si conic ascunde niste ochisori ca doua margelute dintr-un colier de perle negre.mi se aseamana perfect: are un temeparament ager si indraznet fugarind orice pisica din preajma blocului. firea sa curioasa i-a adus numai probleme.a intrat odata in sacosa postasului si postasul nu si-a dat seama de acest lucru pana nu a inceput sa latre mocnit de acolo.parul abundent si matasos se regaseste pe toate hainele familiei, fiind mai ales si in perioada de naparlire.
 stiu ca am un prieten de nadejde care ma apara si mi-e alaturi cand mi-e cel mai greu!
Mulţumesc,e foarte drăguţă! :)
mersi ;)
Buna!Am nevoie de o descriere literara de 8-10 randuri ,a Poienii Narciselor.
Scz ca scria in comm nu am pct
2014-06-05T09:17:34+03:00


PE CATELUL MEU IL CHEAMA FLOPSY.

EL ARE CAPUL MIC SI CONIC SI ESTE CEL MAI BUN PRIETEN AL MEU.

CATELUL MEU ESTE CUMINTE,NU MUSCA ESTE JUCAUS SI NU LATRA PREA MULT.

EL ARE PRETUTINDENI PAR ABUNDENT SI MATASOS SI ESTE FOARTE DULCE.

IN FIECARE MOMENT ACESTA ARE UN TEMPERAMENT AGER SI INDRAZNET.

TOTUSI EL ESTE SI O FIRE CURIOASA ,ESTE FRUMOS SI FOARTE DESTEPT.

FLOPSY ESTE CEL MAI DRAGUT CATELUS DIN INTREAGA LUME SI IL IUBESC TARE MULT.

Mulţumesc :)
CU PLACERE
Buna!Am nevoie de o descriere literara de 8-10 randuri ,a Poienii Narciselor.
Scz ca scria in comm nu am pct