Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T23:04:44+03:00
Rolul omului in formare solului este faptul ca omul cultiva solul, il afaneaza face irigatii svand grija de acesta. Sper ca te ajuta.
1 5 1
2014-06-04T23:07:00+03:00
Omul îl îngrijeste , dar totodată îl şi distruge . Tot oamenii ajută adesea la o îmbunătăţire a calităţii acestuia prin diverse substanţie , ştiind să îi valorifice calităţile . 
1 5 1