Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T22:27:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cateva idei ;) cea din mijloc e mai usoara

2 5 2
2014-06-04T22:43:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ai putea desena un peisaj de munte , iar pe jos deseuri si copii care le strang.Sau ai in imagine o idee.