Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-04T22:54:28+03:00
Este o metafora ce sugereaza fiorii pe care ii ai atunci cand intri in apa foarte rece :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T22:57:49+03:00
       In opinia mea ,structura data sugereaza ca baiatul simte apa ca pe o sabie taioasa din pricina temperaturii scazute ,fapt sugerat de sintagma "lacul ii cuprinde picioarele in doua catuse taioase",apoi apa rece ca ghiata ii ajunge pana la brau,iar corpul lui Mihai incepe sa amorteasca,percepand apa ca pe o "cingatoare metalica".
1 5 1