Alcatuiti o propozitie in care verbul a sti la modul gerunziu,forma negativa sa indeplineasca functia sintactica de complement circumstantial de cauza . Va rog mult sa raspundeti doar daca stiti o propozitie corecta :)

2

Răspunsuri

2014-06-04T22:09:03+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T22:12:00+03:00
Neştiind prea multe, băiatul a luat notă mică. 
sau
A pierdut concursul neştiind două exerciţii.
2 5 2