ajutoooor

Trei carti au 86 pagini. Prima carte are cu 17 pagini mai mult decat a doua carte.Atreia carte are cu 12 pagini mai putin decat a doua carte.cate pagini are fiecare carte?
rezolvare prin segment si plan de judecata.

2
Cate pagini are a treia carte? 86-(17+15)-12=45:3=15
Cate pagini are adoua carte? 15+12=27
Cate pagini are prima carte? 27+17=44
altfel nu mai stiu... :(
ok

Răspunsuri

2014-06-04T21:55:10+03:00
A segment plus 12 plus 17
b segment plus 12
c segment
iar suma o pui cu acolada care e 86

imi trebuie daca esti dragut,ti egal cu? apoi si plan de judecata, daca intelegi
nu stiu cum sa iti spun
totusi in ce clasa esti?
a trea
ne cere cu t1=? t2=? t3=? si planul de judecata ,adica cum aflam sa formulam intrebarea ce defapt aflam
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T22:03:42+03:00
+17 86-(17+12)= I |----|---| } 86-29=57 (3 seg. egale) +12 }86 57:3=19 (III) II|----|--| } 19+17=36 (I) III|----| 19+12=361 (II) Sper ca ți-am fost de ajutor!!! :) ;) :*
1 5 1